martes, 17 de marzo de 2020

Natural Science: pages 56 and 57.

Good morning!
How are you doing? Today, you have to create a scheme about the last part of unit 4: sources of energy. As you know, there are renewable sources (fuentes de energía renovables) and non-renewable sources (fuentes de energía no renovables). For you to discover more information about it, I share this video with you, hope you enjoy it!

The man uses a lot the word REPLENISHED, it means more or less the same as REPLACED, in Spanish we would say REPUESTO o REABASTECIDO. Ah! And coal means carbón.

 

Is this unit difficult, easy or veeeery easy? Let me know in the section of comments!
Tamara.

6 comentarios:

  1. Gracias Tamara el video me ha ayudado a entenderlo mucho mas
    Celia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Buenos días, Celia.
      ¡Me alegro mucho, esa era mi intención! Ánimo con el trabajo, seguro que puedes hacerlo genial.
      Tamara.

      Eliminar
  2. Tamara soy anthony el blog me a ayudado mucho la verdad no te voy a engañar

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Hola, Anthony!
      Encantada de leerte por aquí. Espero que cuando volvamos seas un experto en energía, sobre todo en energías renovables (como buen ecodelegado).
      Tamara.

      Eliminar
  3. Hola Tamara a mi también me a ayudado mucho gracias.

    Rekia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Buenos días, Rekia!
      Me alegro mucho. Ánimo con el estudio.
      Tamara

      Eliminar